Cum ar fi ca brand-ul tău să se implice în comunitate? Orice companie poate redirecționa 20% din impozitul pe profit sau venit către un ONG pentru a susține o cauză în care crede.
Cum? Compania își calculează suma aferentă impozitului datorat la stat, apoi încheie un contract de sponsorizare cu ONG-ul prin care redirecționează 20%, cheltuielile fiind în totalitate deductibile.
Descarcă Contractul de Sponsorizare
Redirecționând către un ONG, companiile pot ajuta la schimbarea în bine, printr-o contribuție nobilă fără implicare directă. Așa schimbăm împreună, an de an lumea în care trăim, câștigând respect, fără a cheltui nimic.
Alte beneficii pentru companii:
⦁ companiile vor beneficia de capital de imagine, în concordanță cu valorile companiei
⦁ un plus de vizibilitate pentru brandul companiei în mediile online și offline
⦁ respectul partenerilor și al angajaților
Compania își calculează suma aferentă celor 20% din impozitul pe profit/venit, apoi încheie un contract de sponsorizare cu ONG-ul ales, cheltuielile fiind deductibile.
Pentru intreprinderile micro, plătitoare de impozit pe venit, se calculează simplu 20% din impozitul pe venit al trimestrului în curs și aceasta este suma finală deductibilă pentru redirecționare.
Pentru societățile plătitoare de TVA, trebuie îndeplinite următoarele 2 condiții:
– se calculează 20% din impozitul pe profit
– suma rezultată nu trebuie să depășească 0.75% din cifra de afaceri
***Sponsorizarea trebuie să fie înregistrată în contabilitate în anul pentru care se face plata impozitului (anul anterior momentului plații efective a impozitului). Se completează declarația 107.
***Pentru depunerea declarației 177, prin care redirecționarea se face prin Anaf, anul următor exercițiului financiar, vă rugăm să ne contactați pe mail, la acasa@rasarituldeargint.ro, dacă ați făcut această operațiune pentru asociația Răsăritul de Argint. Vă mulțumim.
Vă mulțumim!